sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Asist. univ. dr. Conteanu Florin -maternitatea Bucur

Specializari:
Obstetrica ginecologie(medic primar)

Parerile pacientilor:

• savitry- 28.03.2005
Sa va spun povestea mea legata de acest medic. Eram adolescenta, la inceputul activitatii sexuale, cand nu stiam prea cum se produce fecundarea, embrionul si asa mai departe. Defapt constientizam anumite lucruri dar eram cam aeriana ca sa zic asa. Pe vremea aceea, domnul Conteanu avea un cabinet particular parca spre piata Rosetti, nu mai stiu exact. Eu folosisem pilule contraceptive la recomandarea lui. Prima problema care nu a fost in regula era ca pilulele, Minidril , mi le furniza chiar el, spunea ca le primeste de la medici din strainatate. Eu lucram pe vremea aia la un supermarket la receptie marfa si eram familiarizata cu datele inscriptionate pe cutii, date ce reprezinta termentul de valabilitate. Dar mi-a luat mintile ca sa ma exprim asa. M-a prostit in fata, mi-a dat folia si mi-a spus ca desi sunt trecute acolo niste numere ele nu reprezinta data ci un cod, dar se vedea clar ca era data expirarii si erau expirate. Insa eu in prostia mea, continuam sa cumpara Minidrilul de la el fiindca il credeam. Mi-a aratat cica ambalajul, adica o cutie care putea fi oricare alta a altei folii, cu data in regula, mie imi dadea direct folia.
Iar a doua si cea mai grava problema este ca, prima data cand nu am folosit pilule, eu avand ciclul regulat, m-am trezit ca imi intarzie. Nu avusesem decat un contact neprotejat inainte cu vreo 2 zile de ziua in care eu stiam ca trebuie sa imi vina. Si vazand ca nu imi vine, nemai riscand niciodata pana atunci m-am speriat si am fugit repede la domnul Conteanu, crezand ca imi va da ceva care sa imi grabeasca menstruatia. Dar nu i-am spus-o direct ci i-am explicat cum avusesem un contact neprotejat si ca erau deja 8 zile de atunci si imi era teama de sarcina.
Vazandu-ma asa naiva mi-a spus dupa control ca intr-adevara e o sarcina si mi-a explicat cum trebuie sa vin a doua zi pentru intreruperea sarcinii. Ma costa 150.000 pe atunci, destul de mult si mai veneau si Pastile. Avea domnul nevoie de bani.
Insa Dumnezeu mi-a deschis ochii, exact in momentul cand am iesit din cabineltul sau. Sotul, pe atunci prieten, ma astepta. Nu am apucat sa ii spun ca ar fi sarcina ci am izbucnit:"Bai cum poate sa vada cretinul asta o sarcina formata de 8 zile, si inca cu ochiul liber?"
Si am mers a doua zi la un alt medic care s-a minunat si el de cele povestite de mine si care mi-a dat un medicament care mi-a grabit menstruatia. Asa ca sub masca aceea de om cumsecade mereu zambaret si cu vorba mieroasa se ascunde un mare escroc. Aveti grija!
Am gresit cu locatia cabinetului care era undeva pe la Sincai, nu la Rosetii cum am spus.
Adevarul e ca l-as fi dat in judecata dar vorba celuilalt medic, nu aveam martori!
• shory- 28.03.2005
sunt "doctori" si DOCTORI...pacat ca tu a trebuit sa nimeresti pe mana unui(nu-mi gasesc cuvinte...)
si eu am avut o experienta neplacuta la inceputul vietii sexuale cu un astfel de "doctor" care in loc sa ma ajute ma facut sa-i consider pe toti niste nemernici ahtiati dupa $$ si cu o pusculita in loc de inima...norocul meu a fost dr cu care am nascut care mi-a demonstrat ce inseamna cu adevarat cuvantul-DOCTOR! salutari si numai bine
• savitry- 29.03.2005
Multumesc, oricum e clar ca omul asta merita "dat in gat" de cate ori am ocazia. CAt despre doctori si doctori intr-adevar am intalnit si oameni adevarati, atat buni profesionisti cat si om de omenie in acelasi timp.
• misticgirl - 19.07.2005
Poate ca ai dreptate in ceea ce spui,dar eu imi mentin afirmatiile facute,deoarece cu mine chiar s-a purtat super,m-a ajutat de cate ori am avut nevoie si toate tratamentele prescrise de el au avut un efect benefic.Iar sfaturile sale m-au ajutat pe tot parcursul vietii mele sexuale.
• Catinca- 11.08.2005
Ah, uitasem de dr. Conteanu! Am fost si eu pe la el acum ceva ani buni, cam 10, dar avea cabinet pe langa biserica Luterana. Mi-a spus ca flora vaginala e in devalmasie totala, dar ca imi da el ceva sa ma vindece. Parea ok ce spune, desi eu n-aveam manifestari ciudate, dar na, nici nu ma pricepeam prea mult. N-apucasem sa iau reteta cand am aflat de la 2 prietene ca le-a spus exact acelasi lucru! A naibii treaba, chiar toate sa avem aceeasi problema???
• Maruta- 29.08.2005
cand ii aud numele imi amintesc de toate datoriile. este un medic atat de <> incat, nu numai ca am pierdut o sarcina, dar era sa fiu si eu pierduta. nu tu analize, nu tu ecograf. un control obisnuit si atat. dupa ce am ajuns la el(pentru ultima oara) si i-am explicat ce probleme am, la 3 zile am suferit un avort spontan insotit de o hemoragie puternica, fiind la un pas de septicemie. era vorba de o sarcina oprita din evolutie care, in opinia lui, se prezenta foarte bine. cauza toxoplasmoza. nu spun ce a insemnat chiuretajul care a urmat (nasterea a fost mai usoara!).

• alexia9- 08.12.2005
Si mie mi-a lasat un gust amar acest doctor; sub "blandetea" pe care o afiseaza, e zero barat, un sarlatan, care iti da intradevar contraceptive expirate si pune acelasi diagnostic standard pt toate pacientele; feriti-va fetelor de el
• misticgirl- 03.07.2006
Fetelor,nu stiu daca sa ma alatur voua in tabara CONTRA...insa eu am renuntat la serviciile sale.Celelalte prietene si cunostinte merg inca la el si sunt multumite,insa eu am avut o experienta neplacuta si am renuntat la ideea ca e un medic bun! Poate ca m-am inselat cand l-am recomandat! Dar pana la data la care postasem al doilea mesaj,chiar asa se intamplasera lucrurile:fusese un super om si medic pt mine! O sa va povestesc alta data patania mea.Acum nu ma lasa bebe al meu :) PUPICI si mai bine evitati-l pe dr. Conteanu.
• dnpdnp04 03.07.2006
Compar ceea ce vad aici cu experienta mea legata de Dr. Conteanu si observ cu stupoare ca este ....identica. La fel si a prietenelor mele. La inceput chiar am crezut ca avem aceleasi probleme. :) Totul se rezuma la:
- analiza la secretie
- acelasi tratament la toate
- anticonceptionalele care te scapa de chisturi, etc
- sarcini care se vad la 8 zile numai la contol
- cazuri de sarcina mare -5-6 saptamini care nu a fost recunoscuta
- tratamente miraculoase preparate de nu stiu cine
- anticonceptionale care trebuie cumparate numai de la el
- stampila magica ce iti da reducere la o anumita farmacie dar care de fapt ii umfla lui contul de comisioane la medicamente

nu pot sa spun ca este un Dr ok sau nu. poate ca nu am competenta sa spun asta.

dar este cert ca in grupul nostru au existat aceste situatii care nu au fost tocmai bune si care se repeta la multe dintre paciente.

pe mine m-a facut sa imi pierd increderea si e sigur ca in momentul in care voi avea nevoie de un dr nu ma voi mai duce la el.
• georgi30 - 01.06.2007
Am fost pacienta lui 10 ani... !0 ani, in care mi-a prescris invariabil aproape aceleasi medicamnte, bani aruncati pe "lame" care nu sunt sigura ca ajungeau la analiza, control executat sumar, fara nici un instrument cind mai degraba se uita la mine, decit unde trebuia...Cin am pierdut sarcina, dupa 2 luni ma chema la spital sa-mi faca instilatii..!!! Am stat cu o rana pe col 5 ani care intre timp s-a agravat pentru ca n-a vazut-o, am ajuns la cauterizare...Ani de zile i-am sugerat ca poate ar fi bine sa ii prrescrie si sotului ceva, poate eu ma tratez intruna de candida si iau de la el...Dr Conteanu..nuuuu...ca nu e cazul!!!

Cind l-am intrebat de epidurala a spus citez:" nu se mai face ca ramin femeile paralizate.."!!!

Slava Domnului ca am ajuns la alt medic cu care am nascut...singurul merit al Dr Conteanu este ca mi l-a recomandat ( spunind " Inghit in sec, sa stii")...un om deosebit, care m-a ajutat si cu epidurala si m-a scapat si de celelate probleme...Am 2 ani de cind n-am mai calcat pe la cabinet..lucru fabulos pt mine, care faceam tratamente la 3 luni...

Deci....Nu va duceti la Conteanu...
• andradales - 19.06.2007
Buna ziua tuturor!

Postez acest mesaj pentru ca vreau sa anunt pe toata lumea care are dubii sa: NU SE DUCA LA DOCTORU CONTEANU! E un smecher care nu face analize si da tratamente aiurea!

Sa va povestesc ce am patit: anul trecut in iulie am fost la un medic si mi s-a spus ca am rana pe col.Pentru ca nu mi-a facut o impresie f buna acel doctor, am ajuns la acest Conteanu ,paradoxal,prin recomandarea cuiva, unde lucrurile au stat asa: mi-a facut asa-zisele analize, apoi mi-a spus ca rana trebuie cauterizata. Am fost la interventie ,nu am simtit aproape nimic, ca si cum nu ar fi facut nimic.Apoi nu tratament nici pt mine ,nici pt partener si uite asa lunar faceam analize la el si ieseau toate bune si frumoase in afar de o secretie abundenta cum zicea el, pentru care imi dadea mereu spalaturi si ovule.(era pe baza de stres!!!!).
De curand, am fost la alt doctor care mi-a zis ca rana e col este tot acolo.....Deci toate au fost numai minciuni,iar secretia aceea era din cauza ranei pe col....Asadar feriti-va de el!!!
• bursucu- 23.07.2007
ce sa zic... m-am lasat pe mana lui.m-a salvat dintr-o situatie provocata de alt dr., m-a ajutat la varsta asta sa am copilul pe care mi l-am dorit.nu este de 10, dar datorita faptului ca am un copil este si meritul lui. luind-o asa nici un medic poate nu e de nota 10.am intalnit medici pe care personal nu i-am agreat, dar pers. din anturajul meu spuneau ca sunt cei mai buni... asa ca, eu cred si in noroc.nici pro, nici contra!
• kristie- 18.09.2007
mi s-a intamplat si mie:)) citeam comentariile acum o luna exact in ziua in care am fost la acest doctor...ziceam n-au cum sa fie adevarate...pana cand...m-am tratat 1 an de anexita si candida la alti doctori si nu mi-a trecut si dumnealui imi da un tratament banal d 4 zile dupa care evident n-am simtit nicio ameliorare si merg iar la consult si imi zice k sunt mai bine k nu mai e nevoie de tratament si imi vinde niste anticonceptionale!!! asa si? asta a fost tot? :O chiar nu stiu ce sa mai fac pe cine sa consult...:( unde sa gasesc un doctor bun?
• adryghi - 17.10.2007
Doamne, nu pot sa cred cat de ignoranta am fost ca nu l-am verificat pe internet mai demult.
M-am confruntat si eu cu aceleasi probleme ca si voi.
Am ajuns la Dl doctor la recomandarea unei cunostinte. La inceput mi s-a parut ok, si o persoana intelegatoare, blanda. Mi-am facut niste analize la care mi-a gasit exces de foliculina(fapt ce poate provoca chisturi ovariene) pt care mi-a dat ca tratament anticonceptionale, bineinteles. Aveam si candida pt care mi-a dat un tratament care bineinteles nu m-a vindecat. Am aflat apoi ca trebuia sa-i dea tratament si prietenului meu. Cik mi-a facut si testul Papanicolau, dar ma indoiesc, deoarece m-am interesat pe internet si pentru acest test trebuie recoltata materie din vagin intr-un anumit fel (se racaie peretele vaginului cu un instrument), iar dansul nu a procedat asa. In acest timp mi-a recomandat niste anticonceptionale pe care "le primeste din Franta" si nu se gasesc in Romania, Marvelon. HA! Luam de la el de la cabinet 2 folii cu 320.000 lei, iar de la farmacie am luat 3 folii la acelasi pret (ale mele cel putin nu erau expirate). Cand am avut confirmarea ca m-a mintit cu nerusinare am decis sa nu mai merg la el.
Sunt furioasa. Nu se poate face nimic impotriva acestui sarlatan? Ca vad ca sunt multe persoane care s-au confruntat cu aceasta "problema". Unde am putea sa-l reclamam? Trebiue sa fim uniti impotriva acestori profitori. Se joaca cu corpurile noastre.
• lia1986 - 09.05.2008
sincer sunt ff socata, acesta a fost primul doctor la care am fost vreodata si imi parea asa de bine ca am nimerit pe cineva ok, am patit si eu faza cu "pastilele din Franta" si apoi am aflat la vreo 2 luni ca multe fete le folosesc si se iau din farmacie (mai ieftin) dar nu m-a deranjat asa rau... mi-a spus aceleasi lucruri ca si fetelor de sus cu "ghiveci national", cu ovulele pentru secretii.. nici nu mai stiu ce sa mai cred, am citi toate comentariile si sunt chiar data peste cap, daca aveti un doctor bun va rog mult scrieti-mi pe elizze_rro@yahoo.com, eu vad ca secretia aia nu a trecut si nu vreau sa dau in ceva mai grav. Chiar m-au speriat f tare tot ce s-a zis mai ales ideea ca si mie mi-a zis exact aceleasi lucruri.
• andradales- 30.05.2008
Buna,
Revin cu amanunte .Dupa mai mult timp si mai multi doctori pe la care am fost , am aflat ca acele tratamente miraculoase cu ovule date de Conteanu miau dereglat cu totul flora vaginala.
La ultimul test Papanicolau, am aflat ca am II-III inflamator si aceasta se datoreaza acestor multiple tratamente cu ovule si spalaturi.Plus ca acea rana pe col care fusese "cauterizata", de fapt nici nu se atinsese de ea.Imi spusese ca am un chist de diametru 8 cm!!!Si ca trece cu anticonceptionale, bineinteles Marvelon luate de la el....Nu aveam nici un chist de fapt am aflat ulterior. Pentru ca am vazut multe fete care s-au plans de acelasi lucru si am devenit f furioasa pt ceea ce a facut, nu putem sa ne unim cumva sa facem cumva sa nu mai profeseze acest nenorocit???Intr-adevar eu dovezi nu am: chitantele alea pt nu stiu ce servicii nu stiu pe unde sunt, rezultatele de la analize nu mi le-a dat niciodata, alte acte nu am.Dar exista marturii de la alatea persoane care au patit atatea nenorociri din cauza acestui nebun.
Adresa mea de e-mail este : audatu@yahoo.com.
Daca cineva vrea sa discutam in particular pe aceasta problema, rog e-mail.
• zizta- 12.08.2008
Buna,
Dr Conteanu nu este chiar asa cum se spune aici. Fiecare are experienta lui cu medicii si probleme lui, si nu mi se pare bine sa generalizam. Eu m-am tratat la dansul si, datorita anticonceptionalelor (ce-i drept, tot marvelon, insa luat din farmacie) mi-au disparut chisturile. la fel, testul papanicolau mi s-a normalizat la I.
Chiar nu am de ce sa ma plang de practicile si metodele sale medicale.
IN ceea ce priveste consultul propriu-zis, nu doar ca iti explica foarte bine problemele swi ce trebuie sa faci, dar consultul insine este foarte usor si nedureros. personal, am avut experiente traumatizante inaite sa ajung la dansul, cu mai multe doctorite ginecoloage, care nu doar ca ma chinuiau cu niste fiare bagate in mine, dar ma apasau atat de tare pe burta incat o data mi-a venit si rau pe masa de consult. Ca sa nu mai zic ca 2 zile dupa consult ma dureau ovarele ingrozitor. Nu inteleg cum poate o femeie sa fie atat de dura, sa umble atat de brutal cu o alta femeie, iar un barbat sa fie atat de delicat.
Cand am ajuns insa la Dr. Conteanu nu-mi venea sa cred ca se poate si consult fara dureri si chinuri si traume.
• georgi30- 03.09.2008
Zitzo,

"IN ceea ce priveste consultul propriu-zis, nu doar ca iti explica foarte bine problemele si ce trebuie sa faci, dar consultul insine este foarte usor si nedureros. personal, am avut experiente traumatizante inaite sa ajung la dansul, cu mai multe doctorite ginecoloage, care nu doar ca ma chinuiau cu niste fiare bagate in mine, dar ma apasau atat de tare pe burta incat o data mi-a venit si rau pe masa "

Ceea ce tocmai ai descris se numeste un consult medical ginecologic efectuat de un incompetent !!!
Fara instrumente specifice care sa expuna colul si toate tesuturile respective pentru o examinare atenta ( rani pe col !!!!!!!! cele mai importante , vegetatii produse de tot felul de boli, ciuperci si cite si mai cite).
Cit despre palpare ... prefer sa-mi mute organele din loc decit sa ma mingiie si sa nu "simta" inflamatii ale organelor interne - uter/ovare, caci doar asta-i scopul unui consult...

Dupa ani de tratamente inutile la acest sarlatan, in momentul in care m-am urcat pe masa la alt medic, acesta a observat imediat cu cohiul liber ditamai rana pe col...Ea era cauza tututror "dereglarilor hormonale si excesului de foliculina" pe care dumnealui Dl Conteanu mi le insira de fiecare data...

Ce sa mai spun...de cite ori mi-a facut testul Papa Nicolau ( in viziunea lui evident) cu secreetie de pe manusa ???? Abea cind am facut unul de-adevaratelea am realizat cit si-a batut jos omul asta...

Fugiti cit puteti !

• adryghi- 22.09.2008
zitza - ia gandeste-te tu... cine ti-a diagnosticat chisturile.. tot el? esti sigura ca aveai chisturi?
testul papanicolau ti s-a normalizat... ai primit vreun buletin de analize vreodata de cand ti le tot faci la el? (ca eu n-am primit, poate asta trebuia sa ma puna pe ganduri de la inceput)
Si am citit si eu recent pe internet cum se recolteaza probe pentru testul papanicolau. se racaie cu o spatula acolo, nu se ia "cu secretie de pe manusa" cum bine a spus mai sus georgi30.
A, si mi-a mai zis ca mi-a facut si o DOZARE HORMONALA si am exces de foliculina, prin urmare trebuie marvelon. Fraiera de mine abia azi m-am gandit sa caut pe Internet cum se face. Si guess what.. se ia sange pentru astfel de analize (ceea ce bineinteles nu s-a intamplat in cazul meu).
Asa ca, sfatul meu, de-asta exista Internet, sa ne informam, sa nu mai credem tot ce ne spune un medic, oricat de charmant si delicat este, ca un pic de cercetare nu strica, am putea afla lucruri surprinzatoare.

Sursa: www.parinti.com

Un comentariu:

  1. Buna fetelor, scuze, nu am avut rabdare sa citesc toate comentariile insa consider de datoria mea sa postez cateva cuvinte in favoarea doctorului Conteanu, avand in vedere ca merg la el de aproximativ 10 ani si in vreo 3-5 zile voi naste cu el la Bucur. Sunt foarte multumita de serviciile oferite, atat el cat si asistenta de la cabinetul particular s-au purtat intotdeauna deosebit si datorita lor sunt sanatoasa si viitoare mamica.Imi pare rau sa aud despre experientele neplacute ale catorva fete insa nu este si cazul meu. Va pup. (Raluca, viitoarea mamica a lui Tommy)

    RăspundețiȘtergere