sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Dr. Sosievici Iulia -maternitatea Bucur

Specializari:
Obstetrica ginecologie(medic primar)
Colposcopie(competenta)

Parerile pacientilor:
Ama kaly –membru DC:
Fetelor,pentru lista doctorilor de care sa te feresti..dr.Sosievici Iulia de la maternitatea Bucur si Marie Stopes!
Tocmai m-a uimit azi cu un comportament deplorabil la o ecografie obisnuita de sarcina!
Dupa ea colul nu se masoara ecografic ci la control vaginal..cum reuseste ea sa masoare la milimetru un col cu mana nu stiu..Si la ea sexul nu se poate spune de la 18saptamani pentru ca este la fel si la fata si la baiat desi pe mai toate site-urile scrie ca organele sexuala se diferentiaza de la 16 sapt,iar un ecografist bun cum este Iosup iti poate spune si de la 12sapt.
Iar ca sa fie meniul complet,dupa ce ca ecografia a durat 5min ca dansa nu avea destul timp si era sictirita ca nu pleca mai repede acasa,imi spune ca am iminenta de avort pentru ca am uterul contractat pe o anumita portiune si la intrebarea mea ce ar trebui sa fac,imi zice sa ASTEPT..ce inseamna la ea sa astept nu stiu..ce sa astept, sa pierd copilul Doamne fereste si sa nu fac nimic??Plus ca ceea ce a zis ea nu are nici o relevanta si nu se poate pune diagnosticul uter contractat-iminenta de avort dupa o ecografie..
Asa ca fetelor,FERITI-VA DE EA!!! dupa ce ca habar n-are ce si cum,se mai poarta si infect cu pacientele..sunt total scarbita de dr aceasta!
Aaa..si tot aceasta dr cand am intrebat-o ce e bebe, mi-a raspuns sec "nu"..eu am continuat spunandu-i ca are 18saptamani,cand se vede,pentru ca ea sa se rasteasca si sa spuna:"pai doamna la 18sapt are 200si ceva de grame,dvs vi se pare mare??Mie nu,asa ca nu stiu ce e!" indignata profund ca am indraznit sa continui aceeasi intrebare..alti dr vad de la 12sapt si nu mai urla ca e prea mic bebele sa-i intrebi de sex!
Deci,multe bile negre din partea mea acestei doctorite!

- madalinai –membru DC :
Aveti grija cu acest medic daca vreti sa va lasati pe mana ei.
am nascut acum 5 ani si am constatat ieri cand am pierdut sarcina *(as fi vrut sa am doi copii), ca doctorita mai sus amintita a uitat in uterul un ghem de ata chirurgicala si mi-a cusut uterul cu ata care nu se resoarbe.
Eu am nascut prin cezariana. Asa ca aveti grija pe mana cui va dati.
Se pare ca acesta a fost motivul pierderii saricii in saptamana a 10-a.
In aceeasi perioada, adica dupa doua zile de la nastere a nascut si verisoara mea care a facut hemoragie dupa trei saptamani de la nastere.

multa bafta

Sursa:www.desprecopii.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu