sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Dr. Lazarescu Dan -maternitatea Bucur

Specializari:
Obstetrica ginecologie(medic primar)
Ecografie obstretrica ginecologie (competenta)

Parerile pacientilor:

-Ioana 81-membru DC:
Eu acum 7 ani am fost la un control, imi intarziase ciclul, eram mica, de abia imi incepusem viata sexuala. In mod normal nu avea cum sa fie sarcina ca ne protejasem., dar....... Ca sa fim siguri am facut programare la acest doctor. Era a doua oara cand mergeam, era cabinetul langa mine. Ei fetelor, cand am intrat m-a intreabat ce caut acolo. I-am povestit, si am accentuat faptul ca nu mai fusesem la doctori si ca imi era un pic teama. Dupa ce m-a asezat pe masa, a inceput sa ma bruscheze, spunandu-mi :" Asa faci si cand ti-o trage ala?" Credeti-ma ca in urmatorul moment m-am imbracat si am iesit plangand din cabinet, si....o perioada nu am mai mers la nici un doctor. Dupa vreo 2 luni a fost si maicamea la un control la el, si vazind cum face avorturile a tinut mortis sa merg sa ascult cum sufera fetele. Intradevar eu can fusesem nu auzisem cum fac femeile in acel cabinet la un avort- nu stiu cum este pentru ca nu am facut niciodata, dar banuiesc ca nu este extrem de dureros. Ei bine atunci mi se parea ca le omora. Se auzea din strada. Am aflat la scurt timp ca isi facuse avort o cunostinta acolo ca el NU FACE ANESTEZIE, DA DOAR O PASTILA DE ALGOCALMIN. Si cred ca asa era pentru ca in acesti ani mi-au confirmat zeci de fete care au facut avort acolo. Este un doctor de mizerie. Si spun asta ca nu mi s-a intamplat numai mie asa ceva- ca si de doctorita mea am auzit o singura parere proasta si restul bune, dar pot veni cu zeci de femei care sa confirme acest lucru!

- Brendamitran - membru DC: Lazarescu Dan de la Bucur a fost la un pas de a ma nenoroci pe mine pe viata.....o fi bun,n-o fi bun,dar e cit se poate de superficial....


Sursa: http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=61703&whichpage=4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu