sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Dr Vaduva Adrian - spitalul Cantacuzino

Specializari:

Obstetrica ginecologie(medic primar)
Ecografie obstretrica ginecologie (competenta)
Colposcopie (competenta)

Parerile pacientilor:

-oana 2000 :
am fost pacienta acestui medic in primele 3 luni de sarcina;am renuntat la el deoarece niciodata nu-si respecta ora la care ma chema si trebuia sa stau sa-l astept (ultima oara vreo 2 ore),iar cand in sfarsit venea nu avea timp sa stea sa-mi raspunda la intrebari;din punct de vedere profesional nu stiu ce sa zic ca dupa cum spuneam "nu avea timp" sa ma indrume.

Sursa: http://www.parinti.com/modules.php?name=Liste&file=index&
func=detalii&item=2131


-diandranicu-membru DC:
Buna ,
Adaug pe lista doctorilor pe care trebuie sa ii evitam pe DR.VADUVA ADRIAN de la Spitalul Cantacuzino care pe deasupra mai este si directorul medical al acestui spital.Am nascut cu el la sfarsitul lui octombrie dar inca mi-am revenit din socul trait.Comportamentul lui este inuman fata de paciente, tipa ,urla , vorbeste urat.L-am asteptat circa 5 ore in ziua nasterii desi se afla in spital si a motivat ca a fost la o sedinta.Am avut noroc cu asistentele de la sala fiindca daca doctorul nu a venit s-au oupat ele de mine.Practic cu ele am si nascut.Mentionez ca am fost la control de cate ori m-a chemat si de fiecare data am cotizat cam 200 lei la fiecare consultatie.Nu a avut timp sa se ocupe de mine la nastere dar in zilele cat am stat internata la etajul 2 al maternitatii am asistat la un scandal penibil, cu tenta sexuala , in care a fost implicat chiar dr.Vaduva Adrian. Mai exact el se afla de garda si era cu iubita in plina partida de sex la camera de garda a medicilor de la ultimul etaj cand a fost surprins de o alta femeie.Initial am crezut ca este sotia dansului dar din certurile lor am aflat ca este o alta iubita a lui care il surprinsese cu vechea relatie si care il ameninta ca va povesti totul sotiei .Fiind orele de vizita in spital doctorul s-a facut de ras fata de toti cei aflati de fata .RUSINE!!!!!!

Sursa: http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=105856&whichpage=20

Un comentariu:

  1. diandranicu,iti las mail_ul meu sa vb,cristina_maria06 sau da mi id ul tau sa vb pe mess.vreau sa vb neaparat despre dr. vaduva.multumesc.

    RăspundețiȘtergere