sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Dr Poenaru Octavian Mircea- Maternitatea Bucur

Specializari:

Obstetrica ginecologie(medic primar)
Ecografie obstretrica ginecologie (competenta)
Colposcopie (competenta)

În urma unei operaţii nereuşite de cezariană, realizată la Maternitatea Bucur din Capitală, o tânără de 28 de ani a ajuns în imposibilitatea de a mai avea vreodată copii.

După ce a urmat un tratament îndelungat, Nicoleta Bârlădeanu a reuşit să rămână însărcinată. Însă, în a opta lună de sarcină, la 25 iunie, a ajuns la Maternitatea Bucur, cu hemoragie şi contracţii.
La examinarea făcută de medicul obstretician Poenaru, s-a constatat că fătul era mort. "Domnul doctor Poenaru m-a urcat pe masă, probabil şi-a dat seama ca s-a întâmplat ceva, mi-a făcut ecografie şi mi-a spus că fătul este mort", a declarat Nicoleta Bârlădeanu.

La insistenţele familiei, Nicoletei i s-a făcut cezariană. Medicii au incinerat fătul, fără a preciza cauza decesului acestuia. "Am vrut să semnez pentru necropsie, să vad de ce a murit fata. Nu ştiu ce s-a întâmplat, am semnat şi pentru incinerare deşi nu am fost de acord. Vroiam măcar o mânuţă, să îmi îngrop fata", a declarat tânăra.

În urma cezarienei, tânăra a contractat o infecţie care o împiedică sa mai aibă vreodată copii.
Ca urmare a celor întâmplate, familia Nicoletei Bârlădeanu a sesizat colegiul medicilor şi este hotărâtă să-l dea în judecată pe doctorul Mircea Poenaru.

Sursa :http://romanianmalpraxis.blogspot.com/search/label/Maternitatea%20Bucur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu