sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Dr Radoi Cristian- Municipal

Parerile pacientilor:
- laliq-membru DC- 27.01.2006:
Pentru a sustine ca dr Radoi nu primeste bile negre doar pt “neomenie”, ci si pt lipsa de profesionalism postez si la acest topic o parte din decizia 517 - 15/03/2005 a Colegiului Medicilor, Comisia de Disciplina:

“Din analiza datelor prezente la dosar, Comisia de Disciplina constata ca consultatia prenatala a fost deficitara nerespectandu-se protocolul Ministerului Sanatatii elaborat de IOMC cu privire la dispensarizarea sarcinii, aceasta dispersalizare fiind incompleta, neefectuandu-se toate investigatiile obligatorii in special grupul sanguin si Rh-ul; cotinutul consultatiei prenatale a fost incomplet conform declaratiilor gravidei si medicului (nu s-a efectuat ascultatia batailor cordului fetal, nu s-a masurat fundul uterului). Insconsistenta examenului necroptic nu permite stabilirea cauzei decesului ceea ce ne face sa afirmam ca si in conditiile unei dispensarizari complete si corecte, decesul intrauterin al fatului s-ar fi putut produce.
Comisia de Disciplina decide sanctionarea Dr. Radoi Cristian cu mustrare.”

Cu mine doctorul asta a fost foarte omenos pe toata durata sarcinii si si cand am nascut, dar lipsa lui de profesionalism a dus la o mare tragedie: copilul meu a murit in ultima zi din saptamana 37 de sarcina pentru ca eu nu mai aveam lichid amniotic. Si tot din lipsa de profesionalism la controlul din saptamana 38 acest dr. nu a depistat ca fetita murise, m-a trimis acasa si si mi-a zis sa-l sun cand se va declansa travaliul. Am aflat a doua zi ca port un copil mort, pt ca imi programasem de capul meu o ecografie, ca sa ma asigur ca e totul in regula inainte de nastere. Si tot din lipsa de profesionalism dr. asta ne-a zis ulterior mie si sotului ca nu trebuie sa facem nici o analiza (ca sa vedem din ce cauze ar fi putut sa moara un copil de 4 kg cand sarcina ajunge la termen), ci trebuie sa ne linistim si dupa 3 luni de la nastere pot sa incerc sa raman iar insarcinata.

Ca am RH negativ si ca sunt izoimunizata am aflat la 4 luni dupa ce-am nascut pt ca am cerut parerea altor doctori si am facut o multime de analize. Dosar pentru Colegiul medicilor i-a facut sotul meu dr-lui Radoi numai dupa ce evidentele ne-au convins ca NU A FOST PROFESIONIST.

Sursa: http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=61703&whichpage=6

Presa:

Medicul acuzat in cazul "Sebastian" are antecedente
Medicul Cristian Radoi, care era de garda atunci cand a venit pe lume Sebastian Lungu, baietelul de patru luni ramas cu handicapuri severe dupa nasterea cu probleme de la Spitalul Universitar, a primit o sanctiune din partea Colegiului Medicilor din Bucuresti (CMB) in 2005, dupa ce un copil a murit in pantecele mamei.

El a fost acuzat de o pacienta ca i-a urmarit superficial sarcina, motiv ce a dus la decesul copilului. Femeia, care avea in acel moment 31 de ani, nu doreste sa-si dezvaluie identitatea, insa ne-a explicat pe larg tragedia prin care a trecut.

„Nu si-a dat seama la consult ca fetita era moarta”

Imediat dupa ce a ramas insarcinata, tanara a mers la Centrul Medical Unirea, unde dr. Cristian Radoi a monitorizat sarcina, urmand ca nasterea sa aiba loc la Spitalul Universitar. „Am facut toate analizele si ecografiile indicate de medic. Sarcina a decurs foarte bine. In sapatamana a 37-a insa, am pierdut dopul gelatinos. L-am sunat pe medic, care mi-a spus ca nu e nicio problema. Dupa 7 zile am mers la control la dansul si mi-a spus ca totul este in regula, cu toate ca deja copilul era mort. Din proprie initiativa, a doua zi am facut o ecografie si am aflat cu stupoare ca fetita mea era moarta de trei zile”, isi aduce aminte tanara.

A primit cea mai „usoara” sanctiune

Medicul Cristian Radoi a fost „pedepsit” de CMB cu mustrare, cea mai „usoara” sanctiune pe care o poate primi, pentru ca nu a „dispensarizat corect sarcina” (nu a verificat Rh-ul, nu a asculat bataile cordului copilului). „Decesul copilului meu nu a fost considerat de cei de la CMB culpa medicala pe motiv ca raportul anatomo-patologic nu a fost consistent. Disponibilitatea si omenia unui doctor nu tin loc de profesionalism”, mai spune femeia. Medicul Cristian Radoi a refuzat sa comenteze cazul, insa a tinut sa ne spuna ca „este o campanie dusa la extrem” si ca exista cineva care doreste sa-i faca rau.

Sursa: http://romanianmalpraxis.blogspot.com/2008/06/medicul-acuzat-in-cazul-sebastian-are.html

Doi medici de la Spitalul Municipal, suspendati din functie in cazul Sebastian

Doi medici de la Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti au fost suspendati din functie pe o perioada de sase luni, respectiv, un an, in cazul micutului Sebastian, copilul ai carui parinti acuza mai multe cadre medicale de la Spitalul Universitar Bucuresti de neglijenta, transmite NewsIn. Comisia de Disciplina a Colegiului Medicilor Bucuresti a hotarat marti, in urma audierilor, suspendarea dreptului de libera practica pe o perioada de sase luni medicului Cristian Radoi, care era de garda in noaptea in care s-a nascut baietelul, si pentru un an medicului Mirela Moarcas, care a preluat-o sub supraveghere pe mama lui Sebastian Lungu in ultimele luni de sarcina, pe motiv de abateri organizatorice si profesionale. Comisia de disciplina a fost alcatuita din prof.dr. Ioan Lascar, presedintele comisiei, dr. Iulian Niculae Badea, conf.dr. Doina Dimulescu, conf. dr. Monica Pop, acad.prof.dr. Constantin Popa, conf.dr. Dumitru Orasanu, prof.dr. Florin Tudose si prof.dr. Ioan Alexandru Oproiu, delegat din partea Autoritatii Sanitare a Municipiului Bucuresti. Atat parintii baietelului cat si medicii implicati in acest caz s-au prezentat marti in fata Comisiei de Disciplina. Potrivit presedintelui Comisiei de Jurisdictie Profesionala, Gheorghe Borcean, in cazul in care medicii sunt nemultumiti de verdict pot contesta decizia Comisiei de disciplina a Colegiului Medicilor Bucuresti la Colegiul Medicilor din Romania. Parintii bebelusului sustin ca fiul lor s-a nascut cu handicapuri multiple pentru ca mama a fost lasata nesupravegheata la nastere, in timp ce medicul de garda din acea noapte, Cristian Radoi, a declarat ca nu a fost anuntat ca sunt probleme la nasterea lui Sebastian. El a mai fost chemat in fata Comisiei de disciplina a Colegiului Medicilor, acum doi ani, cand a fost acuzat de neglijenta de o alta familie. Colegiul Medicilor a stabilit atunci ca a consultat necorespunzator pacienta si l-a sanctionat cu mustrare. Atat parintii, cat si medicii implicati in acest caz se vor prezenta in fata Comisiei de Disciplina. In plus, si Ordinul Asistentilor din Romania a inceput o ancheta proprie privind acuzatiile aduse asistentelor si moaselor care ar fi trebuit sa asiste la nasterea lui Sebastian.

Sursa: http://romanianmalpraxis.blogspot.com/2008/06/doi-medici-de-la-spitalul-municipal.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu