sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Dr Muller Carmen - Maternitatea Giulesti

Parerile pacientilor:

- Esti o fericita ! ai avut noroc si tu si bebele tau!
Imi pare rau insa, dar trebuie sa te contrazic in legatura cu profesionalismul si calitatea de om, a doctoritei Carmen Muller!!
Eu am apelat la ea pentru o intrerupere de sarcina si din cauza lipsei totale de interes si profesionalism ..ulterior nu am mai putut sa raman insarcinata si implicit sa mai am copilul pe care mi-l mai doresc si acum.( pe scurt nu mi-a prescris nici un fel de antibiotic si in urma unei infectii agravate s-a ajuns la sterilitate totala," sub atenta ei supraveghere").Pana atunci nu avusesem nici un fel de probleme ginecologice , aveam un copil sanatos, dintr-o casatorie anterioara, nu eram inca casatorita, dar eu si viitorul sot, deciseasem ca nu e cazul sa avem un copil inainte de legalizarea relatiei noastre. Dar amandoi ne doream un copil imediat dupa casatorie .Nimic neobisnuit in toate astea, mai ales ca amandoi eram sanatosi si perfect capabili sa concepem un copil. Din nefericire am ales sa merg la doctorita Muller sa rezolvam problema si asta ne-a costat pana in final nerealizarea visului nostru.
Ulterior am fost la ea si am intrebat-o cum e posibil ca un om cu experienta ei sa faca asemenea greseli si gafe si mi-a raspuns ca: " asta e" si "se mai intampla !"am implorat-o sa ma ajute si mi-a raspuns cu seninatate ca nu se mai poate face nimic.Am incercat ani de zile sa mai indrept ce stricase d-na doctor Muller..fara succes insa.
Nu vreau sa comentez mai multe..ca ar fi destule ..
Concluzionez doar ca din pacate aceasta persoana lasa mult de dorit din punct de vedere moral si profesional.

Sursa: http://www.parinti.com/modules.php?name=Liste&file=index&func=detalii&item=673

- Am avut si eu o experienta foarte neplacuta la Giulesti. Am fost acum cateva zile acolo sa-mi cauterizez o rana pe col si pe langa faptul ca spitalul in sine este oribil si plin de tigani am mai dat si peste o doamna doctor cretina (ca altfel nu pot sa o numesc). A trebuit sa o astept vreo doua ore, iar intr-un tarziu cand a venit era cu capsa pusa. A luat o gravida in primire. Tipa ramasese fara medic in luna a opt-a si vroia sa vina in continuare la ea. A facut-o zob. "Cum indraznesti sa vi la mine acum? Sa nu-mi spui ca mai vrei si cezariana?" A lasat-o asa, nu ia dat nici un raspuns si m-a chemat pe mine in cabinet. Runda doi...Am indraznit sa-i spun ca as vrea sa stiu mai multe despre cauterizare si depre ce trebuie sa fac dupa aceea. A luat foc. "Draga eu nu am timp de vorba. Treci acolo si dezbracate." Am insistat, aveam si eu o problema, stiam ca dupa cauterizare trebuie sa mergi la pansat si trebuia sa-i spun ca nu prea pot lipsi de la serviciu si in concluzie ca nu fac cauterizarea decat daca pot sa vin la pansat seara sau in week-end, dar cu cine sa vorbesc. Intre timp m-am dus eu ca oaia blanda dupa paravan si mi-am dat chiloti jos (am ramas in fusta). Cat eu eram acolo am auzit-o cum ii povestea unei colege "am operat o vaca de 105 kg". Am iesit si ma intreaba unde lucrez de nu pot sa-mi iau liber cate o zi pe saptamana. I-am zis ca la o banca. Imi spune ca ma va trimite la pansat in alta parte. Am intrebat-o cand pot merge acolo seara sau in week-end, a sarit ca arsa."Draga eu nu stiu cum va angajaza astia la banca asa...A mai fost una mai devreme care punea aceeasi intrebare de doua ori." Am intrebat-o atunci ce presupune acest pansat, ce se intampla daca nu il fac. "Se infecteza draga nu vezi ce ghiare ai. Hai treci odata acolo." In momentul acela eram hotarata sa nu ma las pe mana ei. Cand a vazut ca ezit mi-a aruncat efectiv analizele si mi a zis ceva de genul "hai pa" si plecata a fost. Singurul meu regret este ca nu am putut sa reactionez, sa ma descarc. Am ramas ca traznita vazand cat de nesimtit poate fi un om care stia sigur ca va fi platit si care pe deasupra mai era si femeie, deci se putea confrunta cu aceleasi probleme.
Asa de socata eram ca imi trebura tot corpul, nu ma puteam controla.

Sursa : http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=61703&whichpage=16

Un comentariu:

  1. imi paare rau sa aud asemenea lucruri. singura explicatie pe care o gasesc este ca varsta isi spune cuvantul. eu m-am nascut cu doctorita muller acum 24 de ani
    la fel si sora mea in varsta de 22 de ani. mama mi-a spus numai lucruri bune despre ea.. dar cine stie oamenii se mai schimba...

    RăspundețiȘtergere